Asiakaspalvelu

Kysymys 1. Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä.

Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.

Lähetä paketti osoitteeseen:

Asiakaspalautus
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?


Saamme päivittäin lukuisia täydennöspyyntöjä poistuviin tuotteisiin. Asiakaslupauksemme "Erotu massasta" -mukaisesti emme tilaa yksittäisiä tuotteita kuin vain rajallisen määrän. Emme siis pääsääntöisesti täydennä vanhoja tuotteita vaan keskitymme päivittäisiin uutuuksiin.

Voit kuitenkin tilata haluamistasi tuotteista ilmoituksen sähköpostiisi, mikäli tuotetta saapuu syystä tai toisesta taas myyntiin haluamassasi koossa. Kokoilmoituksen voit tilata haluamasi tuotteen tuotesivun alareunassa olevalla toiminnolla.

Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Itellalla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein.

Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, voit lähettää puuttuvat tiedot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu(at)jerone.fi

Jos tilasit Klarnalla etkä ole vielä maksanut laskua, vähennämme tuotteet laskulta eikä tilinumeroasi tarvitse suotta ilmoittaa.

Kysymys 4. Haluan ottaa yhteyttä Jeroneen - miten toimin?


Markkinointi, mallikyselut ja blogiyhteistyöt a...@jerone.fi / Iida Alho

Tekniset yhteydenotot s...@jerone.com / Petro Mäntylä


Asiakaspalveluun saat yhteyden myös seuraavilla toiminnoilla:
  • Verkossa: Sivun alalaidan Live Chat -keskustelussa
  • Facebook: facebook.com/Jerone.fi
  • Puhelin: 040 8280202
  • WhatsApp: 040 8280202
  • Email: tästä
  • Paikan päällä: Sulapuronkatu 1 P 10, 33700, Tampere