Toimitus & Palautus

Toimitus & Palautus



Suomi
Kohdemaaksi on valittu: Suomi
Toimitustapa Toimitusaika Toimitusmaksu
7-21 päivää 14.90 €
 Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Kootkin menevät yleensä kerralla oikein jos noudattaa kokosuosituksiamme. Välillä tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun tuotteet on jo saanut.

  • Palauttaminen on helppoa

  • Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 4.90 €, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €

  • Palautusaikaa on 30 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, eli sovittaa saa, käyttää ei

  • Vaihtaaksesi tuotteita palauta vääränkokoiset tuotteet, ja tee oikeankokoisista uusi tilaus!

  • Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Jerone reagoi palautuksiin heti ne saatuaan.

  • Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan



 Toimintaohje


1. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Mytätty ryppyinen t-paita ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Klarnalla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti postiin ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Jeronelle. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Jeronea, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä postin tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä:

Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 TAMPERE

HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Itellan valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Jerone ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.