Tuotteen palautus

Tuotteen vaihto

Asiakaspalvelu

Maksaminen

Toimitus

Noutomyymälä

Alennuskoodit / Lahjakortit

Tuotteiden koot

Asiakastili

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt.

Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.

Voit tehdä tilauksen myös vierastiliä käyttäen kassalla, vaikka olisitkin rekisteröitynyt samalla sähköpostilla jo aiemmin.

Asiakastilin suojaustoimenpiteemme

Tiedämme, että turvallisuus ja suojaus ovat asiakkaillemme tärkeitä asioita. Siksi parannamme turvatoimiamme jatkuvasti. Verkkosivustomme on varustettu suojamekanismeilla, jotka varmistavat, että antamasi tiedot ovat turvassa eivätkä luvattomat tahot pääse niihin käsiksi. Seuraamme tilin toimintoja epäilyttävän toiminnan varalta ja ilmoitamme sinulle, jos havaitsemme jotain epätavallista.


Miten voin suojata asiakastiliäni paremmin?

Helpoin tapa suojata asiakastilisi on vahvan salasanan valitseminen. Tässä muutamia suosituksia:

- Tee salasanasta mahdollisimman pitkä. Pitkien salasanojen käyttäminen on tärkeää salasanan vahvuuden kannalta. Kahdeksanmerkkisen salasanan murtaminen kestää muutamasta minuutista muutamaan viikkoon, kun taas 16-merkkisen salasanan murtaminen kestäisi vähintään 34 000 vuotta.

- Käytä salasanassa pieniä ja isoja kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä. Salasanan “howstrong” murtaminen kestäisi 2 minuuttia, kun taas salasanan “H0wStr0!g” murtaminen kestäisi 3 viikkoa.

- Älä käytä salasanojasi uudelleen. Saman salasanan käyttäminen useilla tileillä on vaarallista, sillä se tekee sinusta haavoittuvaisen credential stuffing -hyökkäyksille, jotka käyttävät yhdeltä sivustolta tai yhdestä palvelusta vuotaneita tunnuksia muilla sivustoilla. Saman salasanan käyttäminen uudelleen on kuin sinulla olisi useita taloja ja käyttäisit samaa lukkoa ja avainta näihin kaikkiin taloihin.

- Tee salasanoistasi satunnaisia. Älä sisällytä salasanoihin henkilötietoihisi liittyviä sanoja, sillä se antaa hyökkääjille etulyöntiaseman.


Onko pakko rekisteröityä?

Voit tehdä tilauksen myös ilman rekisteröitymistä käyttämällä kassalla vierastiliä. Tällöin emme luo sinulle asiakastiliä Jeroneen.

Asiakastilin poistaminen

Jos haluat poistaa tilisi, lähetä pyyntösi sähköpostitse meille. Kun otat yhteyttä, käytäthän Jerone-tiliisi liitettyä sähköpostiosoitetta. Muuten emme voi käsitellä pyyntöäsi.

Huomioithan, että voimme poistaa tilisi vain, jos:

  • asiakastilillä ei ole avoimia laskuja
  • tililläsi ei ole odottavia hyvityksiä
  • asiakastililläsi ei ole toimituksessa olevia tilauksia

Jos tilisi ei täytä näitä ehtoja, emme valitettavasti voi poistaa tiliäsi. Tässä tapauksessa pyydämme sinulta hieman kärsivällisyyttä, kunnes mahdolliset avoimet asiat, toimitukset tai hyvitykset on käsitelty.


Osoitteen muuttaminen

Otathan huomioon, että osoitteenmuutokset tulee tehdä aina ennen tilausta. Voit muokata osoitteesi omista tiedoista.

Osoitetietojen muuttaminen tilaukseen ei ole mahdollista, mikäli tilaus on jo lähetetty. Mikäli olet tehnyt tilauksen väärällä osoitteella, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi. Voimme vielä muuttaa osoitteen mikäli tilausta ei ole lähetetty.

Haluatko julkaista uuden kysymyksen?
Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
Yhteydenottolomake

Vastaamme mahdollisimman pian!

Chatti

Oikea ihminen on täällä apunasi.

Puhelin (ark. 11-16)

0408280202