Kotimainen verkkokauppa. 1vrk toimitusaika. Ilmainen toimitus yli 60€ tilauksiin.

Asiakaspalvelu

ASIAKASPALVELU:


Puhelin: 0408280202

Sähköposti: asiakaspalvelu@jerone.fi


Voit jättää myös yhteydenottolomakkeen kautta viestiä! Jos asiasi ei ole kiireellinen, eikä koske tilauksia tai palautusta, voit laittaa meille Instagramissa viestiä @jerone_official tai Facebookin Messengerissä. 


Pyrimme vastaamaan sähköpostiviestiisi mahdollisimman pian, arkisin 48 tunnin sisällä.

Olemme auki arkisin 11.00-16.00


Toimipisteemme osoite:

Sulapuronkatu 1 P 10

33700 Tampere



Kurkkaa alta yleisimpiä kysymyksiä:


Kysymys 1. Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä. Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.
Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon ja ilmoitat palautustunnuksemme, jonka löydät palautuslomakkeelta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.
Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?


Saamme päivittäin lukuisia täydennöspyyntöjä poistuviin tuotteisiin. Asiakaslupauksemme "Erotu massasta" -mukaisesti emme tilaa yksittäisiä tuotteita kuin vain rajallisen määrän. Emme siis pääsääntöisesti täydennä vanhoja tuotteita vaan keskitymme päivittäisiin uutuuksiin.
Voit kuitenkin tilata haluamistasi tuotteista ilmoituksen sähköpostiisi, mikäli tuotetta saapuu syystä tai toisesta taas myyntiin haluamassasi koossa. Kokoilmoituksen voit tilata haluamasi tuotteen tuotesivun alareunassa olevalla toiminnolla.

Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein.
Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, voit lähettää puuttuvat tiedot yhteydenottolomakkeen avulla.
Jos tilasit Walleylla etkä ole vielä maksanut laskua, vähennämme tuotteet laskulta eikä tilinumeroasi tarvitse suotta ilmoittaa.