Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Kootkin menevät yleensä kerralla oikein jos noudattaa kokosuosituksiamme. Välillä tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun tuotteet on jo saanut.



Toimintaohje


1. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Mytätty ryppyinen t-paita ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Walleylla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Voit joko palauttaa paketin Matkahuollon tai postin kautta, valitse seuraavista:

1. Vie paketti postiin ja kerro sen olevan asiakaspalautus Jerone Group Oy:lle. Asiakaspalautuksen sopimustunnus on 629649

2. Jos käytät postin pakettiautomaattia palauttamiseen, noudata näytössä olevia palautusohjeita.

3. Vie paketti Matkahuollolle ja kerro sen olevan asiakaspalautus Jeronelle. Asiakaspalautuksen sopimustunnus on 9552867

4. Jos käytät postin Matkahuollon pakettiautomaattia palauttamiseen, voit hakea palautustunnuksella aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.

Posti / Matkahuolto ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Jeronea, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista
HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä postin tai matkahuollon valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Jerone ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

Erikoistarjouksissa kuten Osta 3, Maksa 2 tarjous raukeaa jos osa tuotteista palautetaan. Palauttaessasi yhden kolmesta tuotteesta maksat täyden hinnan kahdesta pitämästäsi tuotteesta. Jos tilauksessa oli käytetty prosentuaalista alennusta, palautettavan tuotteen hyvityksessä otetaan huomioon prosenttialennus, jolloin hyvitys ei ole sama kuin tuotteen alentamaton hinta.