Tuotteen palautus

Tuotteen vaihto

Asiakaspalvelu

Maksaminen

Toimitus

Noutomyymälä

Alennuskoodit / Lahjakortit

Tuotteiden koot

Asiakastili

Maksuvaihtoehdot

Voit maksaa:


Walleyn laskulla / -osamaksulla

PayPalilla

Apple Paylla

Google Paylla

MobilePaylla

Pivolla

Siirrolla

Verkkopankkitunnuksilla

Postiennakolla

Maksamisen turvallisuus

Maksukorttitietosi siirretään koodattuna SSL-menetelmän avulla. Tällöin internetyhteys on suojattu, ja salaus suojaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen tarkkailija ei yhteyttä seuraamalla pysty näkemään luottamuksellisia tietojasi. Tämän turvallisuusstandardin ansiosta luottokortilla maksaminen on Jeronella turvallista.

Verified by VISA ja MasterCard SecureCode -palvelut mahdollistavat erikoiskoodausmenetelmiensä ansiosta erittäin turvallisen maksukorttitapahtumien käsittelyn internetissä. Palveluihin rekisteröityneet asiakkaat ohjataan omien verkkopankkiensa sivuille, jossa heitä pyydetään vahvistamaan laskutettava summa henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

Maksumuistutus

Oletko saanut meiltä maksumuistutuksen? Asiakaspalvelumme auttaa mielellään laskutukseen liittyvissä asioissa. Jos olet jo maksanut laskun tai palauttanut osan tilauksestasi, laskun tiedot päivittyvät seuraavasti: viiden arkipäivän kuluessa maksupäivästä tai noin kahden viikon kuluessa palautuksesta.

Maksun rekisteröityminen kestää normaalisti 1-5 arkipäivää. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme rekisteröineet maksusi onnistuneesti.
Mikäli sait maksumuistutuksen sähköpostilla tai kirjeellä ja olet jo maksanut, voit jättää saamasi muistutuksen huomiotta.

Palautuksen rekisteröityminen järjestelmäämme kestää normaalitapauksessa noin 2 viikkoa rahdin ja palautuksen käsittelemiseen tarvittavan ajan mukaan lukien. Käyttäjätililtäsi näet mikäli palautuksesi on jo rekisteröity varastollamme. Teemme muutokset laskulle palautuksen käsittelyn jälkeen.

Tilasin laskulla, miten palautus hoituu?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain palautusmaksun 4,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua tai erikseen pyydä niin palautuslomakkeella.

Haluatko julkaista uuden kysymyksen?
Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
Yhteydenottolomake

Vastaamme mahdollisimman pian!

Chatti

Oikea ihminen on täällä apunasi.

Puhelin (ark. 11-16)

0408280202