Tuotteen palautus

Tuotteen vaihto

Asiakaspalvelu

Maksaminen

Toimitus

Noutomyymälä

Alennuskoodit / Lahjakortit

Tuotteiden koot

Asiakastili

Tilasin laskulla, miten palautus hoituu?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain palautusmaksun 4,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua tai erikseen pyydä niin palautuslomakkeella.

Palautusoikeus

Tuotteilla on etämyyntiä koskevan lain mukainen 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen.

Palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäisessä kunnossa palautettuja, käyttämättömiä tuotteita, jotka on palautettu huolellisesti pakattuina ja ovat edelleen myyntikelpoisia.

Tämän vuoksi pyydämme käsittelemään tuotteita varoen ennen ostopäätöstä:

- testaa kenkiä pehmeällä alustalla (esim. maton päällä)

- varo tuotteen kaikkea likaantumista

- älä poista tuotteen hinta- tai hoitolappuja

- säilytä alkuperäinen tuotepakkaus mikäli mahdollista


Palautusoikeus ei koske alusvaatteita, kosmetiikkaa eikä korvakoruja hygieniasyistä.

Maksaako palauttaminen?

Palauttamisesta veloitamme 4,90€ omavastuuosuuden asiakkaalta. Vaihtaminen on ilmaista, ja mikäli haluat hyvityksen palautettavien tuotteiden hinnan osalta alennuskoodina, palautuskulua ei vähennetä. Palautuskulu vähennetään palautusummasta tai lisätään laskulle. Kun jätät palautuksen Postille tai Matkahuollolle, ei veloiteta tässä kohtaa vielä mitään.

Palautuslomakkeella, jonka palautat tuotteiden mukana voit valita hyvityksen alennuskoodin muodossa. Alennuskoodi on voimassa ikuisesti, ja se käytetään kassalla alennuskoodi kohdassa.


Tarvitsenko palautukseen osoitetarran?

Et tarvitse. Posti tai Matkahuolto tulostaa tarvittavan tarran palautuksen päällä, kun kerrot heille palautuslomakkeelta löytyvät asiakaspalautuksen sopimustunnukset. Sinun tarvitsee vain pakata tilaus takaisin, laittaa palautuslomake mukaan ja viedä paketti postiin / matkahuollolle.

Voinko palauttaa aletuotteita?

Kyllä voit, mikäli ne muuten täyttävät palautusehdot.

Kuinka nopeasti hyvitys näkyy palauttamisen jälkeen?

Palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä siitä, kun palautus saapuu meille. Tämä edellyttää, että palautuksen mukana tulee tilinumero. Muistathan että Postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta.

Mikä summa maksetaan takaisin tililleni?

Jos palautit koko tilauksen kaikki tuotteet, maksetaan tilausvahvistuksessa näkyvä loppusumma tilillesi vähennettynä palauskulu 4,90€. Jos palautit tilauksestasi vain osan, maksetaan takaisin palautettujen tuotteiden arvo vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisella laskutus/postiennakkolisällä sekä palautuskululla. Alennuskoodilla tehtyjen tilausten kohdalla hyvitämme tuotteiden reaaliarvon.

Laskun maksu palautuksen yhteydessä

Jos palautat koko tilauksen 30 päivän kuluessa siitä, kun olet noutanut paketin, sinun tarvitsee maksaa laskulle ainoastaan palautuskulu 4,90€. Mitätöimme muun osan laskulta, kun olemme käsitelleet palautuksesi. 

Jos palautat osan tuotteista, voit maksaa vain ne tuotteet, jotka päätät pitää sekä palautuskulun 4,90€ ja mahdolliset laskutuskulut Walleylta. Muistathan myös tällöin suorittaa maksun 30 päivän maksuajan kuluessa. Tällöin palauttamiesi tuotteiden summa vähentyy automaattisesti laskun loppusummasta ja loppulasku tasaantuu, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Lähetämme sinulle myös palautuksen käsittelyn yhteydessä Walleylta päivitetyn laskun.

Otathan huomioon, että  palautuspaketti tulee toimittaa Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin 30 päivän kuluessa siitä, kun olet noutanut paketin.

Haluatko julkaista uuden kysymyksen?
Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
Yhteydenottolomake

Vastaamme mahdollisimman pian!

Chatti

Oikea ihminen on täällä apunasi.

Puhelin (ark. 11-16)

0408280202